吉祥广云

多肉小栈
Love Story - Edward Maya

Sunshine For Ever:

缥缈女音。。。。


I'm ready for love
我已准备好去爱
I'm ready for you
我愿意将我的一切都献给你
I'm standing right here
我就站在这里
I'm waiting for you...
等待你来...
I'm ready for love
我已准备好去爱
I'm ready for you
我愿意将我的一切都献给你

I'm standing right here
我就站在这里
I'm waiting for you...
等待你来...
Surrounding the way
我所经历的一切
Far from my life
已离我的生活远去
I need you to save me
我需要你来拯救我
And be by my side...
站在我的身旁
Im ready to Love
我已准备好去爱
I tried to wrinkle
我试着去克服这一切
Fear breaks apart
可恐惧就这么弥漫开来
Straight from my heart...
直接插入我的心
I'm ready to be
我已经做了准备
The woman for you
成为你的女人
You're standing right here
你就站在这里
Make this moment so true...
让这一刻成为现实
I keep chasing dreams
我一直未停止追梦的步伐
Releasing my tears
释放我的眼泪
Never to hold you
却从没告诉你
Forever to love you...
我永远爱着你.......
You'll Be Crying For Me
你会为我哭泣的
You'll Be Crying For Me
你会为我哭泣的
You'll Be Crying For Me
你会为我哭泣的
You'll Be Crying For Me...
你会为我哭泣的
You'll Be Crying For Me
你会为我哭泣的
You'll Be Crying For Me
你会为我哭泣的
You'll Be Crying For Me
你会为我哭泣的
You'll Be Crying For Me...
你会为我哭泣的
You'll Be Crying For Me...
你会为我哭泣的
In The End You Will Find Your Own Way Home
在最后,你会找到回家的路
Break My Heart
就这么伤害我的心吧
Take Your Love with you
把我的爱随你一起带走离开
Just let Me Quit And End this...
就让我一个人安静的孤独终老
Esti iubirea mea (Romanian for "You are my Love")
你是我今生唯一挚爱
Esti iubirea mea
你是我今生唯一挚爱
Esti iubirea mea
你是我今生唯一挚爱
Esti iubirea mea...
你是我今生唯一挚爱
I'm ready for love
我已准备好去爱
I'm ready for you
我已为你准备好一切
I'm standing right here
我就站在这里
I'm waiting for you...
我在这里等待你
I'm ready for love
我已准备好去爱
I'm ready for you
我已为你准备好一切
I'm standing right here
我就站在这里
I'm waiting for you...
等待你
Surrounding the way
我所经历的一切
Far from my life
已离我的生活远去
I need you to save me
我需要你来拯救我
And be by my side...
站在我的身旁...
Im ready to Love
我已准备好去爱
I tried to wrinkle
我试着去克服这一切
Fear breaks apart
可恐惧就这么弥漫开来
Straight from my heart...
直接插入我的心
I'm ready to be
我已经做好准备成为
The woman for you
你的女人
You're standing right here
你就站在那里吧
Make this moment so true...
让这一切梦想成真
I keep chasing dreams
我一直在追梦
Releasing my tears
释放情绪哭泣着
Never to hold you
却从未告诉你这一事实
Forever to love you...
我永远爱你
You'll Be Crying For Me...
你会为我哭泣的
In The End You Will Find Your Own Way Home
最终你会找到自己的路
Break My Heart
就这么伤我的心吧
Take Your Love with you
把我的爱也一起带走
Just let Me
就让我
You wont just tell me the love love...
你不会告诉我你爱我的...
Esti iubirea mea
你是我今生唯一挚爱
Esti iubirea mea
你是我今生唯一挚爱
Esti iubirea mea
你是我今生唯一挚爱
Esti iubirea mea...
你是我今生唯一挚爱


评论

热度(18)