吉祥广云

多肉小栈
Say Goodbye - Cheat Codes

小豆之家:

All I can see are headlights
我眼里只有闪烁的车灯
We're driving in late December
我们在腊月驱车驰骋
I made you mine at midnight
午夜时分 你把身心托付于我
Tell me, do you remember?
告诉我 你还记得吗

And it's hard to pretend that I'm alright
难以假装我毫不在意

Hard to forgive, I can’t empathize
简直难以原谅 我竟无法移情别恋
And it's hard to relax, I don't know why
不知其故 我难以就此释然
But you make it hard to say goodbye
但我难以对你道永别

But you make it hard to say goodbye
但我难以对你道永别
But you make it hard to say goodbye
但我难以对你道永别
Bye bye say goodbye bye bye...
拜拜 说声再见 拜拜

All I can see are headlights
我眼里只有闪烁的车灯
We're driving in late December
我们在腊月驱车驰骋
I made you mine at midnight
午夜时分 你把身心托付于我
Tell me, do you remember?
告诉我 你还记得吗

And it's hard to pretend that I'm alright
难以假装我毫不在意
Hard to forgive, I can’t empathize
简直难以原谅我竟无法移情别恋
And it's hard to relax, I don't know why
不知其故 我难以就此释然
But you make it hard to say goodbye
但我难以对你道永别

But you make it hard to say goodbye
但我难以对你道永别
But you make it hard to say goodbye
但我难以对你道永别
Bye bye say goodbye bye bye...
拜拜 说声再见 拜拜

But you make it hard to say goodbye
但我难以对你道永别

小豆之家敬上!

评论

热度(14)