吉祥广云

多肉小栈
Magic View - Diane Birch

小豆之家:

Turning turning are the tables here before me
绕着我面前的桌子兜兜转转
Oh but you're so lovely
你还真是可爱
Lovely as you are I know you'll leave me
我深知如你这般可爱的人 即将离我而去
High up in a tree I can't climb down
我仿佛爬上高树般骑虎难下
But I don't mind the trouble it's a magic view
魔幻视角正当前 我把烦恼都抛诸脑后
Starin' at the pavement under you
注视着你面前的林荫道

Burning burning with the New York lights
在纽约城的灯光中燃烧殆尽
I'm turning turning into me it feels like heaven heaven
我真切的感觉到自己如临福地
Whoa the hum of silence never seemed so far
沉默的寂静之声仿佛近在咫尺
But Lord it's quiet in my heart
但主仍旧在我心内偏安一隅
And I don't even miss a single blade of grass
我甚至连一花一草都不愿错过
Paper trails no fingernails and frozen eyes I never wanna close
指尖轻划纸面留下痕迹
I would be a fool to miss this magic view
我成了一个错过魔幻视角的傻瓜
Starin' at the ceiling next to you
依偎着你 眼盯着天花板

小豆之家敬上!

评论

热度(8)